اخباردر رسانه

با اجرای این مصوبه، دانشگاه تبدیل به «بنگاه اقتصادی» خواهد شد/ دانشجویان منتظر پاسخ مسئولان هستند

به نقل از خبرنامه دانشجویان ایران: خوش سیما با مبهم خواندن این مصوبه افزود: پیوستی تحت عنوان «پیوست شماره 2» در این مصوبه وجود داشته که معاونت آموزشی از انتشار آن در سایت این معاونت خودداری نموده است و این مساله و چندین مساله دیگر از مواردی است که انجمن اسلامی دانشجویان، به نمایندگی از دانشجویان دانشگاه سمنان، خواهان روشنگری درباره آن ابهامات است.

مهدی خوش سیما، دبیر انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه سمنان، در گفت‌وگو با خبرنامه دانشجویان ایران، ضمن اشاره به مصوبه اخیر هیات رئیسه این دانشگاه (اینجا بخوانید)، مبنی بر دریافت مبالغی جهت ارائه خدمات آموزشی به دانشجویان و دانش آموختگان، گفت: این مصوبه که در نوع خود بی سابقه است، اخیرا توسط معاونت آموزشی دانشگاه به اطلاع دانشجویان رسیده است که با اجرایی شدن آن عملا دانشگاه سمنان تبدیل به یک «بنگاه اقتصادی» خواهد شد.

خوش سیما با مبهم خواندن این مصوبه افزود: پیوستی تحت عنوان «پیوست شماره 2» در این مصوبه وجود داشته که معاونت آموزشی از انتشار آن در سایت این معاونت خودداری نموده است و این مساله و چندین مساله دیگر از مواردی است که انجمن اسلامی دانشجویان، به نمایندگی از دانشجویان دانشگاه سمنان، خواهان روشنگری درباره آن ابهامات است.

دبیر انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه سمنان با بیان اینکه نامه‌ای را جهت پاسخ به ابهامات مصوبه اخیر به دکتر هنربخش، ریاست دانشگاه، ارسال نموده ایم، اضافه کرد: دانشجویان به شدت از این مصوبه ناراضی هستند و اعتراضات خود را به این تشکل دانشجویی رسانده اند و خواهان رسیدگی و لغو این مصوبه هستند.

خوش سیما در پایان گفت: ارسال نامه و توضیح درباره جزئیات این مصوبه، مرحله اول کار ماست و فعلا منتظر پاسخ دانشگاه هستیم و بعد از آن با توجه به پاسخی که از دانشگاه دریافت خواهیم کرد، اقدامات مقتضی را انجام خواهیم داد.

گفتنی است خبرنامه دانشجویان ایران، پیش از این طی دو گزارش (اینجا و اینجا بخوانید) اعتراضات دانشجویان دانشگاه سمنان را نسبت به مصوبه اخیر هیات رئیسه این دانشگاه منعکس نموده بود و متاسفانه مسئولان دانشگاه سمنان هیچ واکنشی در این باره نشان ندادند و سیاست سکوت را در پیش گرفته‌اند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا