اخباردر رسانه

پاسخ مناسبی از مسئولان نگیریم به صورت رسمی اعتراض می‌کنیم

به نقل از خبرگزاری دانشجو:مهدی خوش سیما، دبیر انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه سمنان در گفت و گو با خبرگزاری دانشجو، در واکنش به مصوبه اخیر هیات امنا جهت اخذ مبالغی در ازای ارائه خدمات به دانشجویان دانشگاه سمنان گفت: ما نمی دانیم بر چه اساسی این مصوبه تنظیم شده؛ اما آنچه که از مسئولان دانشگاه شنیدیم، اعلام کردند که این مصوبه در هیات امنای دانشگاه‌های البرز تصویب شده است؛ این درحالی استکه ما وقتی سایت دانشگاه های البرز را مشاهده کردیم چنین مصوبه ا ی ندیدیم.

وی با اشاره به اعتراض بسیاری از دانشجویان این دانشگاه نسبت به این مصوبه افزود: ما در حال بررسی علت تصویب این موصوبه هستیم و در صورت عدم پاسخ مناسب از سوی مسئولان به صورت رسمی نسبت به این موضوع اعتراض خواهیم کرد.

این فعال دانشجویی دانشگاه سمنان با بیان اینکه تا کنون پاسخ مناسب و قانع کننده ای به ما و دانشجویان نداده اند، گفت: ما خواستار دلایل آن ها به صورت رسمی هستیم.

خوش سیما با بیان اینکه در این خصوص هم در حال تدوین نامه هستیم و پس از بازنگری منتشر می شود، خاطرنشان کرد: امیدواریم مسئولان مربطه در این خصوص هرچه سریعتر پاسخ مناسب و قانع کننده ای به دانشجویان بدهند.

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا