اخبارتشکیلات

شانزدهمین انتخابات انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه سمنان برگزار شد

شانزدهمین دوره انتخابات آزاد انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه سمنان روز گذشته با 2998 رأی برگزار شد.

انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه سمنان که یکی از قدیمی‌ترین دفاتر انجمن‌های اسلامی کشور است شانزدهمین دوره انتخابات آزاد خود را روز گذشته برگزار کرد که ضمن انتخاب افراد برتر؛ با نصاب آرا کسب شده این تشکل به عنوان بزرگترین تشکل دانشجویی استان سمنان معرفی می‌شود.


علی‌رضا دهفولی دبیر کمیته برگزاری شانزدهمین دوره انتخابات آزاد انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه سمنان گفت: نتایج نهایی شانزدهمین دوره انتخابات انجمن اسلامی دانشگاه سمنان، پس از پایان یافتن مرحله شمارش آرا از صندوق‌ها از مجموع 2998 رأی مأخوذه به ترتیب آقایان سید محمد ساجد، محمد علی بخشی، احسان خاکبازان، علی گیوه فروشها حایز اکثریت آرا شدند.

انتخابات از ساعت 8 صبح تا 21:30 در پردیس‌های فنی، علوم پایه، علوم انسانی، هنر و دانشکده‌های دامپزشکی، گردشگری، روانشناسی و علوم تربیتی و در خوابگاه فرهیختگان و فرزانگان برگزار شد.

وی با بیان اینکه در مجموع، 41 نفر برادران و 37 نفر خواهران به عنوان کاندیدا به رقابت پرداختند تصریح کرد: در پایان 11نفر برادر  و 9 نفر از خواهران با رأی دانشجویان به عنوان شورای مرکزی انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه سمنان انتخاب می شوند.

گفتنی است انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه سمنان از سال 1362 تاکنون در این دانشگاه فعال است و از تشکل های موسس اتحادیه انجمن های اسلامی دانشجویان مستقل دانشگاه‌های سراسر کشور به حساب می آید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا