اخبار

اردوی فرهنگی زیارتی ساقی کوثر6

ششمین اردوی فرهنگی زیارتی مشهد مقدس ویژه برادران

اردوی فرهنگی زیارتی ساقی کوثر6 به همت انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه سمنان با شعار
((هر دانشجوی ایرانی ، یک رسانه جهانی ، نماد تمدن اسلامی))
از روز سه شنبه13بهمن الی شنبه17بهمن ماه با حضور 180 نفر از دانشجویان پسر در مشهد مقدس برگزار شد.
ثبت نام این اردواز 15آذرماه الی 26 آذر ماه سال 93 در دفاتر انجمن اسلامی در دانشکده ها و دفتر هیات محبان روح الله واقع در پردیس شهدا و همچنین اتاق انجمن اسلامی در خوابگاه فرهیختگان انجام گرفت که در مدت زمان ثبت نام بیش از 500 نفر از دانشجویان پسر برای شرکت در این اردو ثبت نام کردند که به علت محدودیت های دانشگاه و کمبود بودجه تنها 180 نفر از این افراد (اولویت با ورودی های کارشناسی 94) در این اردو شرکت کردند.
هدف از برگزاری این اردو افزایش معرفت به ائمه معصومین علیها سلام، زیارت امام هشتم و همچنین معرفی تاثیر فضاهای مجازی بر سبک زندگی بود.
مراسم افتتاحیه این اردو در مشهد مقدس با سخنرانی حاج آقا باقرزاده صورت گرفت. زیارت های دسته جمعی، گعده های معرفتی، فرهنگی اعتقادی و …. از دیگر برنامه های این اردو بود. لازم به توضیح است که در این اردو حجت السلام و المسلمین آزادی مبلغ دینی وحاج آقای باقرزاده به عنوان همراهان اردو به طور تمام مدت در اردو حضور داشتند.
در ضمن جلسات اردو اردو نیز با حضور آقای مسعودی ، دانش آموخته برتر دنیا در سال2015 از یورودیسپلی با موضوع نقد فرهنگ و تمدن غرب و آقای لسانی مشاور معاون رئیس سازمان صدا و سیما با موضوع تاثیر فضا مجازی بر سبک زندگی و آقای باخرد از راویان 8سال دفاع مقدس برگزار شد.
مراسم اختتامیه این اردو نیز باسخنرانی حجت السلام و المسلمین آزادی و حضور اکثریت دانشجویان شرکت کننده و اهدای جوایز به برندگان مسابقات برگزار شده در طول اردو همچون مسابقه عکاسی ، دل نوشته ، مسابقه کتبی از مباحث مطرح شده در طول اردو و… برگزار شد.

IMG_1493

IMG_1672

IMG_1499

IMG_2102

IMG_0360

IMG_1649

IMG_1811

IMG_1766

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا