اخباردر رسانه

استکبار جهانی یارای مقابله با ایران را ندارد/ دانشجویان همچنان در دفاع از ارزش‌ها تا پای جان ایستاده‌اند

دبير انجمن اسلامي دانشجويان دانشگاه سمنان گفت: دانشجویان مومن و انقلابی همیشه خود را سپر بلای نظام قرار داده‌اند و همانطور كه ١٣ آبان ٥٨ دانشجويان پيرو خط امام با اقدام انقلابي خود در تشخيص جاسوسخانه استكبار جواب قاطعی به تساهل و تسامح دولت موقت دادند، امروز هم در دفاع از ارزش‌های نظام تا پای جان ایستاده‌اند.

مهدی خوش سیما، دبير انجمن اسلامي دانشجويان دانشگاه سمنان در گفت‌وگو با خبرگزاري دانشجو، با اشاره به فرارسیدن ایام ۱۳ آبان، گفت: هنوز جوانان مؤمنِ انقلابي بر عهد خود استوار هستند.

 

این فعال دانشجویی با بیان اینکه برخی مسئولان رده بالای نظام صحبت‌هایی درباره رابطه با دهکده جهانی و یا جامعه جهانی بیان می‌کنند، بیان داشت: مسئولان کشوری خود را بسیار بیشتر از طرف مقابل شیفته مذاکره و رابطه نشان داده اند و جاي سئوال است كه این اعمال ناشی از چیست. آيا ناشی از عدم شناخت طرف مقابل است یا با شناخت کافی این رفتارها از مسئولان سر می زتد.


دبير انجمن اسلامي دانشجويان دانشگاه سمنان گفت: با توجه به اینکه برخی از مسئولان قدرت نظامی ایران را زیر سئوال می برند که خلاف واقع بودن آن در عمل نشان داده شده است، استکبار جهانی یارای مقابله با جمهوری اسلامی ایران را ندارد.
عضو شورای فرهنگی دانشگاه سمنان خاطرنشان کرد: دانشجویان مومن و انقلابی همیشه خود را سپر بلای نظام جمهوری اسلامی قرار داده اند؛ همان طور كه ١٣ آبان ٥٨ دانشجويان پيرو خط امام با اقدام انقلابي خود در تشخيص جاسوسخانه استكبار جواب قاطعي به تساهل و تسامح دولت موقت دادند، امروز هم در دفاع از ارزش های والای نظام و اوامر رهبر انقلاب به خصوص در موضوع استکبارستیزی تا پای جان ایستاده اند.
خوش سیما تصریح کرد: دولت بهتر است به جای سیاست عادی سازی رابطه ایران و غرب و استکبار در پی رفع مشکلات معیشتی مردم باشد و فکری به حال مسائل کشور کند تا مانند حقوق های نجومی شاهد اختلاس های نجومی نباشیم.

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا