[elementor-template id="2553"]
اخبارتشکیلات

دیدار اعضای انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه سمنان با حجت الاسلام والمسلمین رحیمیان تولیت محترم مسجد مقدس جمکران

در ابتدا این دیدار مهدی خوش سیما دبیر تشکیلات انجمن اسلامی دانشگاه سمنان به بیان نحوه تشکیل انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه سمنان پرداخت.
طی سخنانی بعد از صحبت های ایشان سید محمد حسینی دبیر عقیدتی سیاسی انجمن اسلامی دانشگاه سمنان خط مشی سیاسی این تشکل را بیان نمود.


حسینی با تاکید بر سخنان دبیر تشکیلات افزود:انجمن اسلامی هیچ گاه بر چسب اصولگرایی یا اصلاح طلبی را برخود نپذیرفته است و سرمشق این تشکل بیانات و دستورات امام راحل (ره)و مقام معظم رهبری (مدظله العالی)بوده است.
وی افزود:این تشکل با رصد حوادث و اتفاقات منطقه عکس العمل به موقع  داشته است.از جمله نامه انجمن به سرلشگر فیروز آبادی در خصوص بیان دلیل تبریک برجام به رهبری و همچنین صدور بیانیه و تجمع اعتراضی فاجعه منا و درخواست پیگیری از دستگاه دیپلماسی کشور.
پس از سخنان نمایندگان انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه سمنان حجت الاسلام رحیمیان نکاتی از قرآن و قرائت آن بیان نمود.
ایشان با تاکید بر ضرورت و اهمیت ولایت فرمودند امروز پیروی از ولایت فقیه انکار ناپذیر است و پیشرفت انقلاب و پشرفت در هر زمینه ای مرهون ولایت فقیه است.
photo_2016-08-04_08-38-29
ایشان ضمن بیان حضور ایران در سواحل مدیترانه فرمودند:استکبار نیز به این قدرت و اقتدار اذعان می کنند و اما دولتمردان ما می گویند ما نمی توانیم در برابر قدرت ها بایستیم،واین حقیقت را ماهنوز باور نکرده ایم.
حجت الاسلام رحیمیان افزود87 کشور دنیا سعی در سقوط سوریه دارند اماحمایت ایران مانع آنان است.هرجا انقلابی عمل کردیم موفق شدیم.
ایشان از حضور خود در تاسیس اتحادیه انجمن های اسلامی مستقل سراسر کشور گفتند و فرمدند:اتحادیه انجمن های اسلامی مستقل از دانشگاه شاهد شروع شد و بنده در جلسات شورای مرکزی آنان نیز حضور داشتم و بحمدالله از همان زمان تا به حال در صراط مستقیم و راه ولایت قرار داشته و دارد.
ایشان افزود:اکثر ملت ایران حامی مردم مظلوم فلسطین هستند.نظر سنجی در تهران نشان داد که در تهران بالای 70 درصد حامی دفاع از ملت مظلوم فلسطین و ضد اسرائیل و پشتیبانان آن ها هستند.
ایشان قرابت و شباهت مقام معظم رهبری با امام راحل را کرامت و رحمت الهی خواندند و افزودند:باید خدا را بابت این نعمت برای انقلاب و جهان اسلام و بشریت شکر کرد.
درپایان ضمن دعا و تشکر از حضور  اعضای انجمن اسلامی ثبات قدم آنان در مسیر ولایت را از خدای منان خواستار شد.

photo_2016-08-04_08-38-20photo_2016-08-04_08-38-26

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا